Wanneer je je laadpaal wilt aanmelden bij het Lanova Connect eMobility platform, wordt er gevraagd om het serienummer van de laadpaal en, indien beschikbaar, een EVSE ID.
Het Serienummer Vinden
ETREL laders (Home Advanced (Lite) en Business Advanced modellen)
Het serienummer bevindt zich aan de achterkant van het servicedeurtje aan de linkerzijkant van de laadunit. Zie ook de video: Waar vind ik het serienummer.Teltonika (TeltoCharge – Home Dynamic)
Het serienummer staat op de opdruk van de oplader zelf, meestal op de middelste plaat. Daarnaast is het te vinden in de app onder Instellingen > Apparaatinformatie.Enovates laders (Eno one)
Het serienummer staat vermeld op de grijze sticker op de lader zelf. Hierop staan zowel het ChargePointID (serienummer) als het ChargePointModel. Eventueel kan het serienummer ook teruggevonden worden in de documentatie die bij het laadstation geleverd is..
Mocht u er niet uitkomen neem dan contact met ons op via de supportpagina.
Het EVSE ID vinden
Het EVSE ID is een zevencijferige code die wordt verstrekt door je installateur, of Lanova. Dit ID wordt meestal op een aparte, geplastificeerde sticker geleverd. Als je deze sticker al hebt, kun je de code invoeren bij de registratie.
Heb je de sticker niet ontvangen? Geen probleem. Tijdens het registratieproces wordt er automatisch een EVSE ID toegewezen aan je laadpaal, en kun je een sticker aanvragen met de toegewezen code om op de laadpaal te plakken.
