Naar de hoofdinhoud

Hoe vraag ik een nieuwe Lanova Connect laadpas aan?

Een nieuwe of extra pas aanvragen vanuit je account

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Je kunt eenvoudig een nieuwe of extra pas/tag aanvragen voor jezelf of voor iemand anders. Volg de onderstaande stappen om te beginnen:

Hoe vraag je een pas of tag aan?

  1. Log in op het Lanova Connect Dashboard.

  2. Ga naar ‘Mijn passen’ en klik op de knop ‘+Pas of Tag aanvragen’.

  3. Vul de gegevens in als de laadpas voor iemand anders bedoeld is. Deze persoon ontvangt vervolgens een e-mail waarmee een eigen account kan worden aangemaakt.

Let op: Het is niet mogelijk om meerdere laadpassen of tags op één abonnement te koppelen.

Wat zijn de kosten voor een nieuwe laadpas of tag?

Alle kosten worden gefactureerd aan de accounteigenaar.

Na het voltooien van de aanvraag wordt je laadpas naar je opgestuurd

  • Zelfde dag verzending
    Alle bestellingen die wij op werkdagen voor 16:00 uur ontvangen, worden dezelfde dag nog verzonden!

  • Levertijd
    Voor bestemmingen in Nederland geldt een gemiddelde levertijd van 2 werkdagen. Soms kan het langer duren, afhankelijk van de drukte bij PostNL.

  • Vertraging bij levering
    Is je laadpas na 5 dagen nog niet geleverd? Neem dan contact met ons op. Wij sturen je graag een nieuwe laadpas toe.

Was dit een antwoord op uw vraag?